تحقیق استراتژی بازاریابی
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت
تعداد صفحات: 20
استراتژی بازاریابی
بهترین استراتژی بازاریابی الکترونیکی: ارتباط مناسب و دائم با مشتریان بر خط اکنون زمان بسیار خوبی جهت استفاده از بازاریابی الکترونیکی است. روش های قدیمی بازاریابی درحال تغییر و تحول است چرا که تعداد کاربران و در نتیجه مشتریان بر خط و همچنین خدمات و محصولات مرتبط با آنها، هر روز در حال گسترش است. بهترین روش ها جهت رسیدن به این مشتریان بالقوه بر خط چیست؟
1- بازاریابی پست الکترونیک. هرروز بیش از 900 میلیون نفر از پست الکترونیک جهت ارسال و دریافت پیام استفاده می کنند. هنوز موثرترین روش رسیدن به تعداد انبوه مشتریان بالقوه و تقویت ارتباط با آنها، استفاده از پست الکترونیک است. طراحی و ارسال خبرنامه های الکترونیکی از مهم ترین و شاید حیاتی ترین نیازهای تجارت های برخط است و ابزار ها و روش های تولید و ارسال خبرنامه ها، بسیار قدرت مند شده اند.
2- وبلاگ نویسی. تا قبل از پدیده وبلاگ، مشتریان امکان و توفیق ارتباط نزدیک با ارائه کنندگان خدمات و محصولات را نداشته اند. وبلاگ نویسی، به ایجاد اعتماد،کمک زیادی می کند و به مشتریان اجازه می دهد با بالاترین رده های مدیریتی شرکت ها، ارتباط نزدیک برقرار کنند. وبلاگ نویسی به بازاریاب ها کمک می کند که داستان خود را در یک محیط باز و غیر رسمی که برای مشتریان حالت شخصی دارد، بیان کنند و بتوانند برای ارائه کننده خدمات،کف بزنند یا شکایت کنند.
3- آر اس اس. سالها قبل می بایست وب سایت های متعددی را بازدید می کردیم تا بتوانیم اطلاعات مرتبط با خودمان را پیدا کنیم. امروزه، اطلاعات به روز و مرتبط، از طریق RSS به طور مرتب و روزانه از طرف اینترنت برای ما ارسال می شوند. مشتریان می توانند جهت دریافت اطلاعات مرتبط با خودشان، آبونه شوند و این اطلاعات را به محض به روز رسانی شدن، دریافت کنند و در زمان و نیروی خود صرفه جویی نمایند.RSS به بازاریاب ها کمک می کند تا یک جریان دائمی از اطلاعات به روز را از طریق اینترنت به مشتریان خود برسانند.
4- Podcasting . هر چند که توقع می رود تا سال 2010 این روش بازاریابی به استفاده انبوه برسد ولی امسال نیز رشد حوبی داشته است. ما دوست داریم به دیگران گوش دهیم و بشنویم. تا قبل از این، اینترنت مجموعه عظیمی از متن بود که از بس به آنها نگاه می کردیم، خسته می شدیم. امروز می توانیم به متخصصین صنعت در موضوعات خاص و به مصاحبه های آنها با میهمانانشان و دریافت ترفندهای مفید، گوش دهیم. پادکست به ما کمک می کند تا محتوای اینترنت را در خانه، محل کار و یا حتی در حال مسافرت در قطار، هواپیما، و یا حتی کوهنوردی، استفاده کنیم.
5- نظر سنجی های بر خط. این خدمات به شما امکان دریافت بازخور از بازدیدکنندگان را به سادگی و سرعت زیاد می دهد و برای تجارت های کوچکی که بودجه برای تحقیقات بازار ندارند مناسب است. نظر سنجی های بر خط می توانند باز خور از مشتری و کارمندان را فراهم سازند. امروزه، ایجاد چنین نظر سنجی های بر خط به سهولت وجود دارد و شما می توانید به راحتی آنها را اجرا و از نتیجه آنها استفاده کنید.
6- محتوای چندرسانه ای. امروزه دسترسی به اینترنت پر سرعت در اکثر مناطق فراهم شده است. این ارتباط های پر سرعت به ما اجازه می دهند تا از محتوای چندرسانه ای حجیم که دسترسی به آنها از طریق اینترنت تا 5 سال پیش غیر ممکن بود، استفاده کنیم. یکی از فراگیرترین این نوع محتوا، ویدئوی دیجیتالی است. هرکسی امروزه به راحتی می تواند تکه ای فیلم ویدئویی بسازد و آن را از طریق اینترنت به نمایش گذارد. و ما هم آن را دوست داریم که تماشا کنیم. اینگونه وب سایت هائی که اقدام به پخش محتوای ویدئویی می کنند، ترافیک بازدید کننده بسیار زیادی خواهند داشت.
7- سایت های اجتماعی. معمولا به عنوان پاتوق جوانان مورد استفاده قرار می گیرند، مانند سایتهای www.myspace.com ، www.bebo.com ، www.facebook.com ، که معمولا از داشتن میلیون ها بازدیدکننده و عضو، بهره مند هستند. امروزه بازاریاب ها به ارزش اینگونه سایت ها پی برده اند و در محدوده های تخصصی تر نیز، اینگونه سایت ها در حال شکل گیری هستند. امروزه سایتهای اجتماعی برای مادران، کودکان، دانشجویان دانشگاه، حرفه ای ها و بسیاری از قشرهای اجتماعی دیگر وجود دارند. اینگونه سایت ها، محفل هایی جهت همفکری افرادی که تفکرات مشابه دارند ایجاد می کنند تا آنها این تفکرات، ایده ها، منابع، تجارب، تصاویر، ویدئو، موسیقی و هر چیز مشترک دیگر را با سایرین به اشتراک بگذارند.
8- دهان به دهان. امروزه بازاریابی دهان به دهان در حال رشد بسیار سریعی است. بازاریاب ها درک کرده اند که قدرت 10 مشتری که در پاتوق های خود از خدمات آنها تعریف مثبت کنند، بسیار زیاد است و بسیار قیمتی است. حتی استفاده از وبلاگ جهت اعلام در سطح وسیع تر نیز بسیار موثرتر خواهد بود. بسیاری از تجارت ها در حال کم کردن بودجه تبلیغات سنتی خود و اختصاص آن به جلب بیشتر مشتریان فعلی خود هستند به این امید که آنها از طریق دهان به دهان، خدمات آنها را تبلیغ کنند و حتی امکاناتی نیز برای اینگونه مشتریان که راحت تر این کار را انجام دهند، فراهم می کنند.
9- موتورهای جستجو. پس از Email، جستجو پر کاربردترین ابزار مورد استفاده در اینترنت است. به همین دلیل، موردتوجه بسیاری از بازاریاب ها و بنگاه های تبلیغاتی است. وب سایت و تجارت بر خط شما زمانی موثر خواهد بود که مشتری ها بتوانند آن را از میان میلیون ها وب سایت و تجارت مشابه، در جهان دیجیتالی، پیدا کنند. اکثر مردم جهت رسیدن به آنچه در اینترنت نیاز دارند، از موتورهای جستجو استفاده می کنند. بهینه سازی و تنظیم وب سایت شما به گونه ای که کسانی که کلمات مرتبط با تجارت شما را جستجو می کنند، بتوانند وب سایت شما را پیدا کنند، برای تجارت بر خط شما، حیاتی است. یک طرح بازاریابی موفق، آمیزه ای از انواع روشهای فوق را به کار خواهد بست. اینطور نیست که بگوئیم، این یکی یا آن یکی روش بهتر است. بازاریاب حرفه ای برای خود استراتژی مشخصی جهت تولید محتوی به شکل های مختلف و توزیع آن از طریق کانالهای مختلف اطلاع رسانی جهت رساندن اطلاعات به طیف گسترده ای از مخاطبان، تدوین می کند
بهترین استراتژی بازاریابی الکترونیکی
● ارتباط مناسب و دائم با مشتریان بر خط
اکنون زمان بسیار خوبی جهت استفاده از بازاریابی الکترونیکی است. روش های قدیمی بازاریابی درحال تغییر و تحول است چرا که تعداد کاربران و در نتیجه مشتریان بر خط و همچنین خدمات و محصولات مرتبط با آنها، هر روز در حال گسترش است.
▪ بهترین روش ها جهت رسیدن به این مشتریان بالقوه بر خط چیست؟
1) بازاریابی پست الکترونیک.
هرروز بیش از 900 میلیون نفر از پست الکترونیک جهت ارسال و دریافت پیام استفاده می کنند. هنوز موثرترین روش رسیدن به تعداد انبوه مشتریان بالقوه و تقویت ارتباط با آنها، استفاده از
سایر محصولات :
تحقیق استراتژی بازاریابی
تحقیق استراتژی بازاریابی ...
سورس زنگخور مناسبات در بیسیک فور آندرویدسورس زنگخور مناسبات در بیسیک فور آندروید...
پاورپوینت کارآموزی راهپاورپوینت کارآموزی راه...
تحقیق. استدلالهاى قرآن بر امکان معادتحقیق. استدلالهاى قرآن بر امکان معاد...
تحقیق. استدلال بر وجود عالمى ماوراى این جهان مادى که ملائکه و جن بدان تعلق دارندتحقیق. استدلال بر وجود عالمى...
پاورپوینت در مورد farzandparvariپاورپوینت در مورد...
تحقیق. استدلال بر وجود عالمى ماوراى این جهان مادى که ملائکه و جن بدان تعلق دارند 14 صتحقیق. استدلال بر وجود...
تحقیق. استان کهکلویه وبویراحمدتحقیق. استان کهکلویه...
تحقیق. استاندارد روش اندازهگیری ید بر حسب ید ور پتاسیم در خوراک دام و طیورتحقیق. استاندارد روش اندازهگیری ید ...
پاورپوینت در مورد faryandپاورپوینت در مورد...
پاورپوینت کار تیمی وارتباط مؤثرپاورپوینت کار تیمی وارتباط مؤثر...
پاورپوینت ارائه شفاهیپاورپوینت ارائه شفاهی...
تحقیق. استاندارد روش اندازهگیری اوره و ازت آمونیاکی در خوراک دام و طیورتحقیق. استاندارد روش اندازهگیری...
پاورپوینت در مورد farzandپاورپوینت در مورد...
تحقیق. استاندارد حسابداری تسعیر ارزتحقیق. استاندارد حسابداری تسعیر...
پاورپوینت در مورد farzand parvariپاورپوینت در مورد ...
تحقیق. استان فارستحقیق. استان فارس...
تحقیق. استان خوزستانتحقیق. استان خوزستان...
پاورپوینت کار افرینی دیجیتالپاورپوینت کار افرینی دیجیتال...
پاورپوینت در مورد farsodegi shoghliپاورپوینت در مورد ...
پاورپوینت ارائه شفاهی 2پاورپوینت ارائه شفاهی 2...
تحقیق. استارت موتورهای جت وتوربینیتحقیق. استارت موتورهای جت وتوربینی...
پاورپوینت کفیرپاورپوینت کفیر...
پاورپوینت در مورد farsodegiپاورپوینت در مورد ...
تحقیق. استاد شهید آیت الله مطهریتحقیق. استاد شهید...
تحقیق. اساس نظریه رنگهاتحقیق. اساس نظریه رنگها...
تحقیق. ازون چیست؟تحقیق. ازون چیست؟...
پاورپوینت در مورد farvaharپاورپوینت در مورد farvahar...
تحقیق. ازدواج در اسلامتحقیق. ازدواج در اسلام...
پاورپوینت کنترل و مدیریت موجودی هاپاورپوینت کنترل و مدیریت موجودی...
تحقیق. ازدواج در بهائیتتحقیق. ازدواج در بهائیت...
پاورپوینت C M S و کاربرد انپاورپوینت C M S و کاربرد ان...
پاورپوینت در مورد farsiy omomiyپاورپوینت در مورد ...
فایل لایه باز و بسیار زیبای ولنتاینفایل لایه باز و بسیار...
تحقیق. از زبان مادری تا زبان بین المللیتحقیق. از زبان مادری...
تحقیق. از زباله هم می شود پول درآوردتحقیق. از زباله هم می...
پاورپوینت در مورد farsh torkamanپاورپوینت در مورد farsh torkaman...
تحقیق. ارگونومی کامپیوتر درد شایع گردن شانه در کاربردان کامپیوترتحقیق. ارگونومی کامپیوتر درد شایع گردن...
تحقیق. از جمهوری تا سلطنتتحقیق. از جمهوری تا سلطنت...
پاورپوینت کارگاه جابرپاورپوینت کارگاه جابر...
پاورپوینت در مورد farsayesh pazirie khak haye shorپاورپوینت در مورد farsayesh...
تحقیق. ارسن وِلزتحقیق. ارسن وِلز...
تحقیق. ارزیابی ریسک سرمایهگذاری در اوراق بهادارتحقیق. ارزیابی ریسک سرمایهگذاری...
دانلود فایل ریکاوری TWRP تست شده گوشی سامسونگ جی 5 مدل Samsung Galaxy J5 SM_J500M با لینک مستقیمدانلود فایل ریکاوری TWRP تست...
پاورپوینت در مورد farsayesh sarmayeپاورپوینت در مورد farsayesh...
تحقیق. ارزیابی کار و زمان زمان سنجی محصولتحقیق. ارزیابی کار و زمان...
تحقیق. ارزیابی ریسک سرمایهگذاری در اوراق بهادارتحقیق. ارزیابی ریسک...
پاورپوینت کاربرد امولسیفایرپاورپوینت کاربرد امولسیفایر...
تحقیق. ارزیابی فعالیت و کارایی واحدهای تحقیق و توسعه RD در صنایع ایرانتحقیق. ارزیابی فعالیت و کارایی واحدهای تحقیق...
پاورپوینت در مورد farsayesh khakپاورپوینت در مورد farsayesh khak...
تحقیق درمورد پرلیتتحقیق درمورد بیماری ام اس
مقاله . عوامل موثر در کیفیت بهداشتی شیر از مرحله تولید تا مصرف
مقاله . ایمنی در خانه
مقاله . عوامل موثر در کیفیت بهداشتی شیر از مرحله تولید تا مصرف
مقاله . زمین شناسی زاگرس
مقاله . برنامه ریزی تحصیلی
تحقیق درمورد. اکوسیستم نیشابور
تحقیق درمورد. اکالیپتوس چیست ؟
تحقیق درمورد پپسی کولا
تحقیق درمورد پرلیت
تحقیق درمورد پرلیت منبسط, پرلیت
تحقیق درمورد پرخاشگری
تحقیق درمورد پرتودهی مواد غذایی (اشعه دادن)
کلمات کلیدی :دریاف پیام اسفاده کنند هنوز موثررین عداد انبوه مشریان انبوه مشریان بالقوه این مشریان بالقوه بازاریابی درحال غییر زمان بسیار خوبی های قدیمی بازاریابی مشریان بالقوه اسراژی بازاریابی طریق اینرن نظر سنجی وبلاگ نویسی آنها اسفاده اینگونه سای سنجی های مشریان اسفاده بازاریابی اینرن ارباط امروزه
- ۹۶/۰۷/۲۷