cbargo

  • ۰
  • ۰
فایل پاورپوینت استفاده از ماشین بردار پشتیبان (SVM)برای تشخیص گوینده

فایل پاورپوینت استفاده از ماشین بردار پشتیبان (SVM)برای تشخیص گوینده پاورپوینت استفاده از ماشین بردار پشتیبان ( SVM )برای تشخیص گوینده فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:39 فهرست مطالب تشخیص گوینده استخراج ویژگی برای تشخیص گوینده مسئله دستهبندی و جداسازی نمونهها از روی ویژگیها معیار مقایسه دستهبندی کنندهها دستهبندی کننده خطی پیدا کردن دستهبندی خطی بهینه استفاده از فضاهای بالاتر و توابع هسته حالت خطای یادگیری غیر صفر ادامه و دانلود

پاورپوینت در مورد احتمال

پاورپوینت در مورد احتمال پاورپوینت در مورد احتمال فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:15 واژه احتمال واژه احتمال را در صحبت های روز مره ی اشخاص زیاد شنیده اید .به طور مثال یکی از دوستانتان به شما می گوید: به احتمال% 99 می آیم . چه قدر منتظر او هستید ؟حتما خیلی زیاد ویا به این جمله اعتقاد دارید هر چه دانش آموز بیشتر درس بخواند احتمال قبول شدن او بیش تر است. یعنی احتمال کم و زیاد می شود ، پس احتمال را می توان اندازه گرفت.

دانلود درس پژوهی حجم و سطح پایه هفتم.

دانلود درس پژوهی حجم و سطح پایه هفتم. جشنواره درس پژوهی ریاضی پایه هفتم دوره متوسطه 1 عنوان درس پژوهی: شناسایی روش های مطلوب آموزش درس حجم و سطح پایه هفتم فرمت فایل: پی دی اف تعداد صفحات:70 این درس پژوهی در قالب پی دی اف و در 70 صفحه با موضوع شناسایی روش های مطلوب آموزش درس حجم و سطح پایه هفتم تدوین شده است و از انتهای مطلب آماده دانلود است.

فایل پاورپوینت استفاده از گیاهان دارویی در طراحی فضای سبز شهری

فایل پاورپوینت استفاده از گیاهان دارویی در طراحی فضای سبز شهری پاورپوینت استفاده از گیاهان دارویی در طراحی فضای سبز شهری فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:41 بخشی از متن درکشور ایران اقلیم های متفاوتی وجود دارد، بنابراین تنوع گیاهان دارویی آن نیز زیاداست. بکارگیری این گونه ها در فضای سبز تنوع گونه ها و اکوتیپ ها (از نظر رنگ، فرم،اندازه و سازگاری) را دو چندان می کند و ضریب اطمینان موفقیت طرح و انعطاف طراحی بیشتر می شود. وجود گیاهان دارویی در فضای سبز نشانه ای از توانایی اقلیمی و احوال فرهنگی منطقه است.

دانلود فایل پاورپوینت کاربرد GPS در آبیاری و زهکشی.

دانلود فایل پاورپوینت کاربرد GPS در آبیاری و زهکشی. پاورپوینت کاربرد GPS در آبیاری و زهکشی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:23 متن های قرار داده شده در پاورپوینت به صورت تصویر می باشند.

پاورپوینت در مورد اصول کنترل کیفیت جامع (دمینگ)

پاورپوینت در مورد اصول کنترل کیفیت جامع (دمینگ) اصول کنترل کیفیت جامع (دمینگ) عناوین ارائه استهلاک 1 استهلاک 2 فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:93 تعریف مدیریت جامع کیفیت مدیریت جامع کیفیت فرایندی است متمرکز بر روی مشتریها، کیفیت محور، مبتنی بر حقایق، متکی بر تیمها که برای دستیابی به اهداف استراتژیک سازمان از طریق ارتقای مستمر فرایند ها، توسط مدیریت ارشد سازمان رهبری می شود.

دانلود درس پژوهی ریاضی هفتم معادله.

دانلود درس پژوهی ریاضی هفتم معادله. موضوع معادله (درس پژوهی ریاضی- هفتم) فرمت فایل: پی دی اف تعداد صفحات:47 این درس پژوهی که در مورد معادله ریاضی هفتم در قالب پی دی اف و در 47 صفحه تدوین شده است از انتهای مطلب آماده دانلود می باشد.

فایل پاورپوینت استرس بلایا

فایل پاورپوینت استرس بلایا پاورپوینت استرس بلایا فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:26 بخشی از متن بعد از وقوع حوادث غیرمترقبه افرادی که در گروه امداد و نجات هستند با 3 سؤال مواجه می شوند؟ 1 - چه مسائل و واکنش های رواشناختی را بازماندگان تجربه می کنند . 2 - چه فاکتورهایی افراد را در معرض خطر مسائل ناشی از تطابق مجدد قرارمی دهد . 3-چه کارهایی را می توان برای کاهش پیامدهای منفی روانشناختی ناشی از حوادث غیرمترقبه می توان انجام داد.

دانلود فایل پاورپوینت هدیه های آسمانی، پایه دوم، آموزش وضو.

دانلود فایل پاورپوینت هدیه های آسمانی، پایه دوم، آموزش وضو. پاورپوینت هدیه های آسمانی، پایه دوم، آموزش وضو مراحل آموزش وضو و نماز فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:15 بخشی از متن: توضیح داده شده به همراه شکل و تصویر اول نیت می کنم که برای خشنودی و انجام دادن فرمان خدا وضو می گیرم. سپس صورتم را از جایی که موی سر می روید تا چانه از بالا به پایین می شویم.

پاورپوینت ریاضی جمع سه رقمی با سه رقمی

پاورپوینت ریاضی جمع سه رقمی با سه رقمی پاورپوینت ریاضی جمع سه رقمی با سه رقمی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:6 در این پاورپوینت جمع سه رقمی با سه رقمی آموزش داده شده است.

دانلود درس پژوهی تدریس حجم ریاضی هفتم.

دانلود درس پژوهی تدریس حجم ریاضی هفتم. موضوع درس پژوهی: تدریس درس حجم ریاضی هفتم با استفاده از فناوری نوین آموزشی فرمت فایل: پی دی اف تعداد صفحات:63 این درس پژوهی در قالب پی دی اف و در 63 صفحه تدوین شده است و از انتهای مطلب آماده دانلود می باشد.

دانلود فایل پاورپوینت آموزش الکترونیک.

دانلود فایل پاورپوینت آموزش الکترونیک. پاورپوینت آموزش الکترونیک فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:35 مقدمه فناوری اطلاعات به عنوان گفتمان غالب قرن 21 جایگاه خود رابه عنوان مهمترین عامل گذار جامعه ازعصرصنعتی به دوران اطلاعاتی مستحکم ساخته است به طوریکه تغییرات ناشی از ان درتمام نسوج زندگی انسان تاثیر گذار بوده وتقریبا تمام مفاهیم ومعاملات را به طور چشمگیری تحت تاثیر قرار داده است. به طورکلی عمده ترین الزامات به کارگیری سیستم های اموزشی نوین عبارتند از: 1-نیاز به تعلیم تربیت بیشتر 2-انفجار دانش 3-شهروندی درجامعه مدرن 4-بی سوادی مفهوم اموزش الکترنیک امروزه به کار گیری روز افزون تکنولوژیهای نوودرنتیجه نیازبه اموزش بیشترو به تبع ان هزینه بیشتر مراکزاموزشیوشرکت ها را بران داشته تابه استفاده راه کارهای نوین اموزشی روی اورند.یکی ازاین راه ها اوزش الکترونیک است.اموزش الکترونیک عبارت است از به کارگیری ابزار های فناوری اطلاعات در امر اموزش وتربیت نیروی انسانی جهت بهبودکیفیت اموزش وفراگیری ونیز فراهم کردن سازوکارهایی همچون تعامل وهمکاری ازراه دوردراموزش.

فایل پاورپوینت استراتژیهای قیمت گذاری

فایل پاورپوینت استراتژیهای قیمت گذاری پاورپوینت استراتژیهای قیمت گذاری فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:25 بخشی از متن عوامل تاثیر گذار بر قیمت گذاری نوع بازار قوانین و مداخلات دولت هزینه ها قیمت محصولات شرکت های رقیب روشهای عمومی قیمت گذاری روش اضافه بر هزینه تمام شده تعیین قیمت بر اساس قیمت جاری قیمت گذاری مناقصه ای

دانلود درس پژوهی کارگاه حل مساله ریاضی پایه هفتم.

دانلود درس پژوهی کارگاه حل مساله ریاضی پایه هفتم. گزارش درس پژوهی کارگاه حل مساله ریاضی پایه اول متوسطه (هفتم) فرمت فایل: پی دی اف تعداد صفحات:26 این درس پژوهی در 26 صفحه و در قالب پی دی اف تدوین شده است و از انتهای مطلب آماده دانلود می باشد.

پاورپوینت در مورد روش مناظره

پاورپوینت در مورد روش مناظره پاورپوینت در مورد روش مناظره فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:8 در این روش بحث و مبادله اطلاعات با یک روحیه کاملاٌ رقابتـــی همراه است ، به بسط و گسترش همه جانبه مفاهیم می انجامد . استدلال ها و ارا ئه نظرات بر بنیان های نظری و علمی استوار است شنوند گان به یک رویکرد جدید سوق داده می شوند و آموزش و یادگیری تا حد تسلط بر موضوع پیش می رود .

دانلود فایل پاورپوینت زندگی ما و گردش زمین2.

دانلود فایل پاورپوینت زندگی ما و گردش زمین2. پاورپوینت زندگی ما و گردش زمین2 فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:9 فصل ها: در اثر چرخش زمین به دور خورشید فصل ها و سال ایجاد می شود هر سال 12 ماه یا 4 فصل طول می کشد با کم و یا زیاد شدن زاویه ی تابش خورشید به زمین میزان گرمای و نور آن تغییر می کند.

فایل پاورپوینت استراتژی کسب و کار

فایل پاورپوینت استراتژی کسب و کار پاورپوینت استراتژی کسب و کار فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:24 بخشی از متن فرهنگ شرکت باورها و ارزشهای تسهیم شده توسط افرادی که در یک سازمان کار می کنند چگونه افراد با یکدیگر رفتار می کنند چگونه افراد با مشتریان و ارباب رجوع رفتار می کنند افراد ارتباطات خود با سهامداران را چگونه می بینند پاسخهای افراد به مصرف انرژی، مشغولیت در اجتماع، غیبت، اخلاق کاری و غیره سازمان با کارکنانش، یادگیری و توسعه حرفه ای چگونه رفتار می کند

دانلود فایل پاورپوینت دانه ها و گیاهان.

دانلود فایل پاورپوینت دانه ها و گیاهان. پاورپوینت دانه ها و گیاهان فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:8 بخشی از متن: درخت پسته روش های مختلف کاشت پسته شامل : کاشت درزمین اصلی وکاشت در روش های مختلف کاشت نهال پسته شامل کاشت در زمین اصلی . کاشت در خزانه . کاشت در کیسههای پلاستیکی و به طور کامل توضیح داده شده است

پاورپوینت در مورد روش حل مسئله

پاورپوینت در مورد روش حل مسئله پاورپوینت در مورد روش حل مسئله فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:9 روش حل مسئله: انسانها در پی حل مسائل خود هستند و می کوشنـــد برای مسائل خود راه حلی پیـــدا کنند. باید دانست که مسئله به معنی مشکل و معضل نیست و موضوعی که برای ما مشکل ایجاد کند به حساب نمی آید. بلکه در هر اقدامی رسیدن به هدف همان حل مسئله است. یکی از وجه تمایز انسان با حیوانات همان توانایی یافتن راه حل از طریق فکر است .

فایل پاورپوینت استراتژی تکنولوژی

فایل پاورپوینت استراتژی تکنولوژی پاورپوینت استراتژی تکنولوژی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:29 بخشی از متن تعریف استراتژی تکنولوژی استراتژی تکنولوژی شرکت در یک افق مشخص ،مسیر های توسعه و پیشرفت فن آوری و همچنین کسب و بهره برداری از دانش های نو را مشخص می کند ( جعفرنژاد 1378 ). همچنین تکنولوژی مناسب را برای تولید محصول مناسب و با قیمت مناسب را تعیین کرده و مجموعه ای از اهداف و ابزارهای کنترل را برای رسیدن به آنها را در اختیار سازمان قرار می دهد ( براون 1998 ( ,

دانلود فایل پاورپوینت فصل4 ریاضی تقارن و چند ضلعی ها.

دانلود فایل پاورپوینت فصل4 ریاضی تقارن و چند ضلعی ها. پاورپوینت فصل4 ریاضی تقارن و چند ضلعی ها فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:65 توجه: 7 اسلاید اول پاورپوینت توضیحات اشکال به صورت انگلیسی است و از اسلاید 8 به بعد توضیحات به زبان فارسی شروع می شود. بخشی از متن: بنابر مطالبی که ارائه شد می توان گفت که مرکز تقارن یک شکل، نقطه ای انحصاری می باشد. یعنی یک شکل یا مرکز تقارن دارد و یا ندارد و اگر شکلی دارای مرکز تقارن باشد، تعداد آن فقط یک عدد است. پس هیچ شکلی دو یا بیشتر از دو مرکز تقارن نمی تواند داشته باشد. اما محور تقارن یک شکل، خطی انحصاری نیست، ممکن است وجود نداشته باشد و یا در صورت وجود داشتن، یکی یا بیشتر از یکی باشد. مثل متوازی الاضلاع که محور تقارن ندارد. ذوزنقه ی متساوی الساقین که یک محور تقارن دارد و مستطیل که دو محور تقارن دارد و یا دایره که بی شمار محور تقارن دارد.

دانلود درس پژوهی دستگاه مختصات (دکارتی).

دانلود درس پژوهی دستگاه مختصات (دکارتی). چگونگی تدریس دستگاه مختصات (دکارتی) به روش درس پژوهی ریاضیات هفتم (دوره اول متوسطه) فرمت فایل: پی دی اف تعداد صفحات:94 این درس پژوهی در قالب پی دی اف و در 94 صفحه تدوین شده و آماده دانلود می باشد.

پاورپوینت روش دریافت مفاهیم

پاورپوینت روش دریافت مفاهیم پاورپوینت روش در یافت مفاهیم فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:4 بخشی از متن گام اول : عرضه مطالب و شناسایی مفهوم عرضه نمونه توسط معلم برسی خواص نمونه ها تدوین و آزمون فرضیه ها بر اساس خواص به بیان یک تعریف می پردازد .

فایل پاورپوینت استخراج فلزات (آماده‌سازی بار)

فایل پاورپوینت استخراج فلزات (آماده‌سازی بار) پاورپوینت استخراج فلزات (آمادهسازی بار) فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:40 بخشی از متن کلوخه سازی فرآیندکلوخه سازی معمولاً درمحل کارخانة ذوب آهن تأسیس میشود ، زیرا : 1 - مقاومت مکانیکی کلوخه در حمل و نقل کم است (هرچه به کوره بلند نزدیکتر، بهتر ) 2 - قسمتی از مواد خام مثل: نرمه کک و مواد آهندار درکارخانه ذوب آهن ایجاد میشود . این کارخانه را میتوان به قسمتهای زیر تقسیم کرد : 1 - تهیه و تعیین مقدارمواد خام (کنسانتره های آهن و سایرموادآهن دار ، کک وموادگدازآور ). 2 - مخلوط کردن مواد خام با نسبتهای لازم 3 - شارژ مواد به دستگاه کلوخه سازی با شرایط معین . 4 - مشتعل کردن . 5 - عملیات کلوخه سازی . 6 - آماده کردن کلوخه برای مصرف در کوره بلند (عملیات نهایی برروی کلوخه ). 7 - سیستم تخلیه گاز های زائد . (شکل) ,

دانلود فایل پاورپوینت تدریس نشانه حـ ح.

دانلود فایل پاورپوینت تدریس نشانه حـ ح. پاورپوینت تدریس نشانه حـ ح فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:18

دانلود درس پژوهی در آموزش احتمال ریاضی پایه هفتم.

دانلود درس پژوهی در آموزش احتمال ریاضی پایه هفتم. درس پژوهی در آموزش احتمال ریاضی پایه هفتم فرمت فایل: پی دی اف تعداد صفحات:115 این درس پژوهی در 115 صفحه و در قالب پی دی اف آماده دانلود می باشد.

پاورپوینت گارگاه آموزش آزمون های عملکردی

پاورپوینت گارگاه آموزش آزمون های عملکردی پاورپوینت گارگاه آموزش آزمون های عملکردی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:17 تعریف آزمون عملکرد: «روش سنجشی است که در آن یادگیرنده با انجام تکالیف واقعی یا مشابه با زندگی واقعی توانایی خود را در استفاده از دانش و مهارت های آموخته شده برای استدلال، حل مسأله، تولید محصول و یا اجرای یک مهارت ویژه نشان داده، سپس معلم با مشاهده ی عملکرد کیفیت آن را توصیف و مورد قضاوت قرار م یدهد»( خوش خلق، 1391 )

تاثیر مدل سازی ترانسفورماتور در ارزیابی آنالیز شکست دی الکتریک

تاثیر مدل سازی ترانسفورماتور در ارزیابی آنالیز شکست دی الکتریک عنوان انگلیسی: Impact of Transformer Modeling in Assessing Dielectric Failure Analysis عنوان فارسی: تاثیر مدل سازی ترانسفورماتور در ارزیابی آنالیز شکست دی الکتریک رشته : برق تعداد صفحات مقاله اصلی:6 صفحه (pdf) تعداد صفحات ترجمه: 18 صفحه ( word ) سال انتشار:2011 مجله International Conference on Power Systems Transients (IPST2011) in Delft, the Netherlands June 14-17, 2011 Abstract In this paper we analyze the possible causes of two dielectric failures that occurred in a hydropower substation. To investigate the possible causes, the substation was modeled in detail and distinct transformer models were considered: a simple RLC circuit given by the manufacturer and fitted rational modeling of the transformer admittance matrix. The rational modeling was implemented as a multi-phase RLC circuit and a companion

فایل پاورپوینت استاندارد حسابداری (فعالیتهای ساخت املاک)

فایل پاورپوینت استاندارد حسابداری (فعالیتهای ساخت املاک) پاورپوینت استاندارد حسابداری (فعالیتهای ساخت املاک) فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:31 بخشی از متن مبنای تهیه استاندارد حسابداری شماره29 استاندارد بین المللی حسابداری جداگانه ای برای فعالیت های ساخت املاک وجود ندارد . شامل : استاندارد حسابداری شماره 32 مالزی با عنوان "فعالیت های ساخت املاک”و استاندارد حسابداری شماره 66 آمریکا با عنوان "حسابداری فروش املاک " استاندارد حسابداری شماره 67 آمریکا با عنوان «حسابداری مخارج عملیات اولیه اجاره پروژه های املاک»

دانلود فایل پاورپوینت علوم تجربی چهارم دبستان، مخلوط ها در زندگی.

دانلود فایل پاورپوینت علوم تجربی چهارم دبستان، مخلوط ها در زندگی. پاورپوینت علوم تجربی چهارم دبستان مبحث : مخلوط ها در زندگی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:21 پاورپوینت به صورت تصاویر اسکن شده از کتاب می باشد.

دانلود درس پژوهی در مورد همنهشتی مثلث ها.

دانلود درس پژوهی در مورد همنهشتی مثلث ها. درس پژوهی در مورد همنهشتی مثلث ها فرمت فایل: پی دی اف و پاورپوینت تعداد صفحات:42 صفحه پی دی اف و 8 اسلاید پاورپوینت همنهشتی دو مثلث که از موضوعات مهم فصل هندسه دوره متوسطه اول می باشد موضوع این درس پژوهی است. در انتهای مطلب این فایل را دانلود بفرمایید

پاورپوینت روش مکاشفه ای

پاورپوینت روش مکاشفه ای پاورپوینت روش مکاشفه ای فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:7 بخشی از متن: رویکرد رو ش مکاشفه ای بر تلاش و سخت کوشی است معلم به طور مستقیم پاسخ نمی دهد کوششی دو جانبه سبب رسیدن به حقایق می شود راهنمایی های معلم بر اساس فعالیت های فرا گیرند گان و محتوای آموزش متفاوت است

فایل پاورپوینت استان ایلام

فایل پاورپوینت استان ایلام پاورپوینت استان ایلام فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 20 بخشی از متن این استان با 19086 کیلومتر مربع ، حدود 1.4 درصد مساحت کل کشور را تشکیل میدهد . استان ایلام در غرب دامنه سلسله جبال زاگرس قرار گرفته است . از جنوب با خوزستان ، از شرق با لرستان ، از شمال با کرمانشاه و از سمت غرب با کشور عراق همجوار است . مرکز این استان شهر ایلام است که به علت زیبایی های طبیعی فراوانی که دارد، عروس زاگرس نام گرفته است.

دانلود درس پژوهی ریاضی هفتم مساحت جانبی و کل منشور.

دانلود درس پژوهی ریاضی هفتم مساحت جانبی و کل منشور. گزارش جشنواره تدریس با رویکرد درس پژوهی موضوع: مساحت جانبی و کل منشور ریاضی پایه هفتم فرمت فایل: پی دی اف تعداد صفحات:120 این درس پژوهی با فرمت پی دی اف و در 120 صفحه با موضوع مساحت جانبی و کل منشور مربوط به ریاضی پایه هفتم تدوین شده و از انتهای مطلب آماده دانلود است.

پاورپوینت روش یادگیری تسلط یاب

پاورپوینت روش یادگیری تسلط یاب پاورپوینت روش یادگیری تسلط یاب فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:6 بخشی از متن: مرحله سوم : تمرین منظم معلم دانش آموزان را بر اساس گامهای مرحله دوم هدایت می کند او لغزشهای آنها را تصحیح و پیشرفتهای آنان را مورد تمجید قرار می دهد. اصول کار گروهی برای رسیدن به هدف را مشخص می کند.

فایل پاورپوینت استاتیک

فایل پاورپوینت استاتیک پاورپوینت استاتیک فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:91 فهرست مطالب درس استاتیک : استاتیک اجسام : نیروها در صفحه آنالیز برداری تجزیه یک نیرو به اجزاء آن جمع نیرو ها (بیش از دو نیرو) بوسیله مولفه های آنان روی محور X و Y تعادل : قوانین و تعریف تعادل رسم دیاگرام آزاد اجسام صلب و گشتاور : گشتاور نیرو حول یک نقطه گشتاور یک کوپل کم کردن دستگاه نیروها به یک نیرو و یک کوپل عکس العمل ها و تکیه گاهها : انوع تکیه گاه : رابطه عکس العمل نیروها در تکیه گاه با گشتاور عکس العمل استاتیکی نا معین مرکز سطح یا جسم : مرکز سطح و خط (ممان اولیه) تعادل و خواص آن استفاده از مرکز جسم تعیین ممان اولیه بوسیله انتگرالگیری آنالیز سازه ها خمش دیاگرام نیروی برشی و گشتاور خمشی (بار متمرکز و بار گسترده) ممان ثانویه یا ممان اینرسی تعیین ممان اینرسی بوسیله انتگرال گیری روش کار و انرژی برای حل مسائل استاتیک

دانلود فایل ریکاوری twrp برای گوشی سامسونگ i9082ا با لینک مستقیم

دانلود فایل ریکاوری twrp برای گوشی سامسونگ i9082ا با لینک مستقیم

دانلود درس پژوهی آموزش مفهوم توان به شیوه حل مساله.

دانلود درس پژوهی آموزش مفهوم توان به شیوه حل مساله. درس پژوهی آموزش مفهوم توان به شیوه حل مساله فرمت فایل: پی دی اف تعداد صفحات:120 این درس پژوهی با فرمت پی دی اف و در 120 صفحه آماده دانلود است.

پاورپوینت روش بدیعه پردازی

پاورپوینت روش بدیعه پردازی پاورپوینت روش بدیعه پردازی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:18 روش بدیعه پردازی روشی است که باعث پرورش ظرفیت مشکل گشایی دانش آموزان و هدایت آنها به بیان خلاق و گسترش انگاره های جدید عقلی از طریق توجه به بعد عاطفی و غیر معقول می شود .

فایل پاورپوینت اسپم تصویر یا Image spam

فایل پاورپوینت اسپم تصویر یا Image spam پاورپوینت اسپم تصویر یا Image spam فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:41 فهرست مطالب تعریف اسپم تصویر تکنیک های موجود در ایجاد اسپم تصویر روشهای مقابله با اسپم تصویر بررسی سه روش مقابله با اسپم نتیجه گیری منابع

پاورپوینت روش های تدریس، روش حل مسئله

پاورپوینت روش های تدریس، روش حل مسئله پاورپوینت روش های تدریس، روش حل مسئله فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:9 روش حل مسئله انسانها در پی حل مسائل خود هستند و می کوشنـــد برای مسائل خود راه حلی پیـــدا کنند. باید دانست که مسئله به معنی مشکل و معضل نیست و موضوعی که برای ما مشکل ایجاد کند به حساب نمی آید. بلکه در هر اقدامی رسیدن به هدف همان حل مسئله است. یکی از وجه تمایز انسان با حیوانات همان توانایی یافتن راه حل از طریق فکر است .

دانلود تحلیل محتوای علوم پنجم ابتدایی، مهارت های فرآیندی.

دانلود تحلیل محتوای علوم پنجم ابتدایی، مهارت های فرآیندی. تحلیل محتوای علوم تجربی پایه پنجم سال تحصیلی 94-95 از نظر تاکید به مهارت های فرآیندی فرمت فایل: پی دی اف تعداد صفحات:7 این فایل به صورت پی دی اف و در 7 صفحه از انتهای مطلب آماده دانلود می باشد.

فایل پاورپوینت آزمایشگاه رفرانس بهداشت حرفه ای اصفهان بخش عوامل شیمیایی

فایل پاورپوینت آزمایشگاه رفرانس بهداشت حرفه ای اصفهان بخش عوامل شیمیایی پاورپوینت آزمایشگاه رفرانس بهداشت حرفه ای اصفهان بخش عوامل شیمیایی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:45 بخشی از متن دتکتور تیوپهای کوتاه مدت لوله های هستند به طول 11 سانتی متر وقطرخارجی 6 میلی متر وقطر داخلی 4 میلی متر که از مواد جاذب جامد وواکنش دهنده پر شده است ودر اثر واکنش با آلاینده شیمیایی تغییر رنگ ایجاد میشود که طول تغییر رنگ برابر میزان آلودگی بر حسب ppm می باشد مشخصات این دتکتور تیوپها درجه بندی بر حسب ppm و تعداد ضربه ای که توسط پمپ باید زده شود ( n ) می باشد

دانلود اقدام پژوهی تغییر رفتارهای نامطلوب دانش آموزان.

دانلود اقدام پژوهی تغییر رفتارهای نامطلوب دانش آموزان. عنوان اقدام پژوهی : تغییر رفتارهای نامطلوب دانش آموزان(با استفاده از روش های نوین تدریس: همیاری، رویدادی، ساخت گرایی، ایجاد انگیزش و ). فرمت فایل: ورد تعداد صفحات:19 توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله اینجانب علی محمودی مدت 6 سال است که با مدرک کارشناسی ارشد در کلاس های پایه ی اول دوره ی متوسطه به تدریس درس شیمی (1) شیمی برای زندگی در دبیرستان های پسرانه روستاهای منطقه مرند مشغول هستم. امسال هم در دبیرستان رازی روستای انامق تدریس می نمایم. مقطع دبیرستان با ضمیمه راهنمایی شامل یک کلاس، در هر پایه دوره ی متوسطه است. دبیرستان ما یک نوبته و همیشه شیفت صبح است. دبیرستان فاقد هر گونه امکانات آزمایشگاهی بوده و فقط دارای یک کامپیوتر جهت ثبت نمرات و انجام امورات دفتری است. کلاس شیمی با 22 نفر دانش آموز متشکل از بچه های دو روستای متفاوت محبوب آباد و انامق(بومی) است. آرایش کلاس و رفتار دانش آموزان نیز نشانگر حضور دو دسته ی کاملاً متفاوت با روابط عاطفی ضعیف در کلاس بود . اوایل سال تحصیلی بود که هر جلسه به کلاس وارد می شدم، می دیدم توسط نماینده ی کلاس اس

فایل پاورپوینت آزمایش میدانی و طرح های درون آزمودنیها

فایل پاورپوینت آزمایش میدانی و طرح های درون آزمودنیها پاورپوینت آزمایش میدانی و طرح های درون آزمودنیها فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:43 بخشی از متن آزمایش میدانی وطرحهای درون آزمودنیها آزمایش میدانی : مردم اغلب هنگام تفکر درمورد آزمایشهای مختلف یک آزمایشگاه مجهز را متصور می شوند. البته آزمایشگاه مناسب الزاماً به یک آزمایش صحیح منجر نمی شود. یکی از مجموعه فعالیت هایی که منجر به افزایش موفقیت آزمایش می شود،آرایش تصادفی است.(عدم وابستگی به مکان خاص ). تعریف:آزمایش میدانی عبارتست از انجام آزمایش درمحیط طبیعی . مزایای آزمایش میدانی : 1 ) افزایش توان آزمایش2) تعمیم نتایج به شرایط طبیعی تر 3) تعمیم نتایج به گروههای مختلف 4) اطمینان از واقعی بودن واکنش آزمودنیها

دانلود کنش پژوهی نقش والدین در تحصیل دانش آموزان.

دانلود کنش پژوهی نقش والدین در تحصیل دانش آموزان. کنش پژوهی موضوع : نقش والدین در تحصیل دانش آموزان فرمت فایل: ورد تعداد صفحات:47 نقش والدین در تحصیل دانش آموزان مقدمه : منظور از اختلالات شخصیت، الگوهایی از رفتار غیر انطباقی است. به طوری که هنگامی ویژگیهای شخصیت چنان انعطاف ناپذیر و غیر انطباقی شوند که کارکرد فرد را به میزان چشمگیری مختل کنند، در این صورت به اختلالهای شخصیت تبدل می شوند . اختلالات شخصیت در واقع شیوه های نامناسب برای حل مسئله و کنار آمدن با فشار روانی هستند که اغلب در اوایل نوجوانی بروز می کنند و در سراسر بزرگسالی ادامه می یابند . افراد مبتلا به اختلالات شخصیت معمولا ناراحتی یا اضطرابی احساس نمی کنند، انگیزشی برای تغییر رفتار خود نشان نمی دهند و برخلاف افراد اسکیزوفرنیایی تماس خود را با واقعیت از دست نمی دهند و نابسامانی چشمگیری در رفتارشان مشاهده نمی شود . در III DSM از 12 نوع اختلالات شخصیت یاد شده است که یکی ازآنها اختلال شخصیت ضد اجتماعی است که در این پژوهش مورد بررسی قرار خواهد گرفت . افرادی که به اختلال شخصیت ضد اجتماعی مبتلا هستند فاقد حس مس

دانلود تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پنجم دبستان به روش ویلیام رومی.

دانلود تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پنجم دبستان به روش ویلیام رومی. تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پنجم دبستان به روش ویلیام رومی فرمت فایل: پی دی اف تعداد صفحات:8 این تحلیل جهت مشخص نمودن مقوله های فعال و غیر فعال به منظور بررسی متن، تصاویر، اشکال و سوالات این کتاب صورت گرفته است. فرمت فایل پی دی اف است و در هشت صفحه تدوین شده و از انتهای مطلب آماده دانلود می باشد.

فایل پاورپوینت توان 10

فایل پاورپوینت توان 10 پاورپوینت توان 10 از میکرو تا ماکرو(توان 10) فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:68 بخشی از متن این یک سفر با سرعت بالاست، پرش فاصله ها بوسیله توان 10 . از 10 به توان صفر شروع می کنیم و تا 1 متر و دیگر توان های 10، 10متر، 100متر، 1000متر، 10000 متر و گسترش می دهیم، تا به محدوده غیر قابل اندازه گیری خود در ابعاد بزرگ برسیم . سپس باز می گردیم، کمی سریع تر، از بالا تا نقطه ای که شروع کردیم و سفرمان را در جهت مخالف و با کاستن فاصله ها (توان منفی 10) تا ابعاد میکرو ادامه می دهیم . پیوستگی قوانین عالم را مشاهده می کنیم و می اندیشیم که بشر تا چه حد نیازمند یادگیری است

فایل پاورپوینت ارگونومی و ورزش

فایل پاورپوینت ارگونومی و ورزش پاورپوینت ارگونومی و ورزش فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:49 بخشی از متن نرمش در هنگام استراحت و بین کار سودمند است . ( برای رفع خستگی می توان از حرکات کششی استفاده نمود ) . برای کاهش خستگی چشم باید هر چند مدت یک بار به نقطه ای در فواصل دور نگاه کنید . در هنگام کار با رایانه اگر بدن کشیده باشد و سر بالا نگاه داشته شود و شانه ها آویزان باشد بالا تنه در راحت ترین حالت قرار خواهد گرفت ، چرا که بد نشستن انجام کار را سخت تر کرده و منجر به خستگی ماهیچه ها و ایجاد عوارض می شود . برای به حداقل رساندن فشار بر روی گردن و کمر ، استفاده از گیره های اوراق یا کاغذ گیر لازم است .

دانلود درس پژوهی ریاضی هفتم، الگوی جدید تدریس عبارتهای جبری.

دانلود درس پژوهی ریاضی هفتم، الگوی جدید تدریس عبارتهای جبری. درس پژوهی عنوان: ارائه الگویی جدید برای تدریس محاسبه مقدار عددی عبارتهای جبری درس ریاضی پایه هفتم دوره متوسطه اول فرمت فایل: پی دی اف تعداد صفحات:23 این درس پژوهی با فرمت پی دی اف و در 23 صفحه تهیه شده است و از انتهای متن آماده دانلود می باشد.




  • ۹۶/۱۰/۲۸
  • شیدا خسروی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی